Informacja o wynikach naboru na stanowisko
koordynator projektu - kierownik
w Miejskim Ośrodku Kultury w Olkuszu
W wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został/a wybrana Pan/i
Beata Odrzywolska-Kokoszka.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Posiada wymagane doświadczenie zawodowe. Pani Beata Odrzywolska-Kokoszka uzyskała najwyższą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej, a także wykazała się znajomością tematyki dotyczącej zakresu zadań przewidzianych dla ww. stanowisko.
Komisja Rekrutacyjna pozytywnie oceniła umiejętności, kwalifikacje i cechy osobowości kandydatki.
Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Kultury w Olkuszu, Kwartał Królewski obejmujący podziemny Ratusz i trasę multimedialną w dawnym Starostwie.
32-300 Olkusz, Rynek 4.
Określenie stanowiska: koordynator projektu - kierownik
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Zakres obowiązków:
- kierowanie działalnością Kwartału Królewskiego,
- koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
- przygotowywanie projektów kulturalnych (przedsięwzięć i imprez artystycznych),
- pozyskiwanie środków finansowych, patronatów (sponsorów),
- promocja i informacja na temat realizowanych przedsięwzięć kulturalnych,
- kontakt z mediami i klientami zewnętrznymi,
- współpraca z lokalnymi, regionalnymi i międzynarodowymi partnerami,
- prowadzenie edukacji kulturalnej,
- animacja życia kulturalnego społeczności lokalnych,
- identyfikowanie problemów, potrzeb, grup docelowych,
- projektowanie celów, działań, efektów,
- szacowanie ryzyka, przeciwdziałanie jego wystąpieniu,
- konstruowanie budżetu projektu artystyczno-kulturalnego.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów,
- kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji i podczas realizacji powierzonych zadań,
- znajomość rynku, na którym pracuje,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne - umiejętność rozwiązywania złożonych zagadnień,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne – komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w zadania, orientacja na osiąganie celu, asertywność,
- biegła obsługa komputera.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– pisemna koncepcja zarządzania Kwartałem Królewskim,
– podpisane odręcznie: curriculum vitae oraz list motywacyjny,
– kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
– podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn. zm.”
Termin i miejsce składania dokumentów:
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem
i nazwiskiem, adresem do korespondencji oraz numerem telefonu, z dopiskiem: „Nabór
na stanowisko koordynatora” należy składać osobiście na dziennik podawczy Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu , pocztą na adres
Miejski Ośrodek Kultury w Olkuszu
ul. Fr. Nullo 29
32-300 Olkusz
lub e-mailem rekrutacja@mok.olkusz.pl
w terminie do 11 stycznia 2021 r. do godz. 15.00
Oferty, które wpłyną niekompletne lub po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji w sprawie naboru udziela Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury
w Olkuszu.