„Rewitalizacja kwartału królewskiego w Olkuszu oraz utworzenie multimedialnej trasy turystycznej w podziemiach ratusza"
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu
ogłasza nabór na stanowisko:
Sprzątacz / ka
Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Kultury (MOK) w Olkuszu, Kwartał Królewski obejmujący podziemny Ratusz, Basztę oraz, budynek dawnego Starostwa wraz z podziemną trasą multimedialną, 32-300 Olkusz, ul. Rynek 4.
Określenie stanowiska: SPRZĄTACZ/KA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: etat
Godziny pracy: wg harmonogramu (również w soboty i w niedziele)
Miejsce pracy: obiekty wchodzące w skład Kwartału Królewskiego
Planowana liczba osób
do zatrudnienia: 2 osoby
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie prac o charakterze porządkowym w obiektach Kwartału Królewskiego: podziemnym Ratuszu oraz w budynku dawnego Starostwa wraz z podziemną trasą multimedialną, w tym m.in.: odkurzanie podłóg, mebli, gablot, wykładzin oraz innych sprzętów i eksponatów, mycie podłóg, okien i naczyń.
- Wyłączanie urządzeń elektrycznych oraz zamykanie okien i drzwi w pomieszczeniach.
- Dbałość o urządzenia oraz sprzęt do utrzymania czystości oraz o zaopatrzenie w środki czystości.
- Utrzymanie czystości w WC i wokół posesji – dziedzińca i chodnika.
- Pomoc w obsłudze działu imprez, w tym obsługa szatni.
- Pielęgnowanie ogrodu.
- Wykonywanie innych czynności wynikających z regulaminów i potrzeb MOK w Olkuszu oraz zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej podstawowe
- nieposzlakowana opinia
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie doświadczenia w pracy na stanowisku sprzątaczka lub na stanowisku o podobnym charakterze;
- zaangażowanie, sumienność, uczciwość, dokładność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane odręcznie: życiorys (CV) oraz list motywacyjny (CV i list motywacyjny powinny być podpisane odręcznie i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata podpisane odręcznie o zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, podpisane odręcznie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem
i nazwiskiem, adresem do korespondencji oraz numerem telefonu, z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko sprzątaczka”
- należy składać osobiście na dziennik podawczy Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu, pocztą na adres:
Miejski Ośrodek Kultury w Olkuszu
ul. Fr. Nullo 29
32-300 Olkusz
- lub e-mailem na adres: kontakt@podziemnyolkusz.pl
w terminie do 26 marca 2021 r. do godz. 13.00
Dokumenty, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie dostępna w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Kultury Olkuszu.
Administratorem danych osobowych uzyskanych podczas rekrutacji jest Miejski Ośrodek Kultury w Olkuszu. Kandydaci mają prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.